↜کاور اهنگ فارسی قلبای سنگی توسط جیمین↝

𓆪 کاور های هوش مصنوعی آهنگ قلبای سنگی 𓆩 

برای دانلود بیاید ادامه مطالب👇(روی تایتل پست کلیک کنید) 

- کاورِ جیمین -

ورژن کوتاه:

sʜᴏʀᴛ ᴠᴇʀ : ᴅᴏᴡɴʟᴏᴀᴅ

ورژن کامل:

ғᴜʟʟ ᴠᴇʀ : ᴅᴏᴡɴʟᴏᴀᴅ

+ورژن کامل اضافه شد

+ لینک دانلود اصلاح شد

کاری ندارم که کاور های فارسی سمن، این کاور با اینکه خیلی کوتاه بود ولی واقعا قشنگ بود🥺💛✨


هایییییی •-•♡

تمام کاور های قلبای سنگی تو این پست قرار میگیره🙌

کامنت یادتون نره :) 

لایک هاشو به 20+ برسونید✨

(#پیشنهادی)

۲۳:۵۹
TieRd MiHi
۱۶ مهر ۰۲ , ۲۲:۳۸

کاملشو نمیزاری؟من کاملشو میخوام*-*

𝚁𝚎𝚙𝚕𝚢 :

به روی چشم 💛
پست بعدی کامل همینو میزارم
Liso Hirai
۲۰ مهر ۰۲ , ۰۹:۳۹

چرا اینقدر کوتاهه؟! 🥲

خیلی قشنگه، من کاملشو میخوام😭✨

𝚁𝚎𝚙𝚕𝚢 :

واقعا قلب خودم هم از این موضوع به درد اومد 🤌😔😂
ولی خب مشکلی نیس چون کاملش رو پیدا کردم و قراره پست بعدی باشه🙌

.... Helsa
۳۰ آبان ۰۲ , ۱۹:۳۰

دانلود نمیشه ها فکر کنم!!

𝚁𝚎𝚙𝚕𝚢 :

یادم رفته بود لینک رو بزارم😂😂
مرسی که اطلاع دادی🫂✨
TieRd MiHi
۳۰ آبان ۰۲ , ۲۱:۱۴

میزنم رو ورژن کامل ولی نمیره تو سایت. هنوز نزاشتینش؟

𝚁𝚎𝚙𝚕𝚢 :

مرسی که گفتی 💛
اره یادم رفته بود😂
درستش کردم✨
Hitomiii Toozaki
۰۶ آذر ۰۲ , ۲۰:۵۳

اخ که چقدر منتظر کامل این کاور بودمم

𝚁𝚎𝚙𝚕𝚢 :

دوبار اومده کامنت ات
Hitomiii Toozaki
۰۶ آذر ۰۲ , ۲۰:۵۳

اخ که چقدر منتظر کامل این کاور بودمم

𝚁𝚎𝚙𝚕𝚢 :

تقدیم با عشقققق 😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

𝘈𝘪 𝘊𝘰𝘷𝘦𝘳 𝘞𝘰𝘳𝘭𝘥

𝘍𝘰𝘳 𝘋𝘰𝘸𝘯𝘭𝘰𝘢𝘥 𝘈𝘪 𝘊𝘰𝘷𝘦𝘳𝘴

𝙰𝚛𝚝𝚒𝚜𝚝𝚜
Designed By Erfan Powered by Bayan