↜کاور آهنگ CUPID توسط بکهیون↝

𓆪 کاور های هوش مصنوعی آهنگ 𓆩 Cupid

برای دانلود بیاید ادامه مطلب👇 (روی تایتل پست کلیک کنید) 

کاورِ بکهیون:

ᴠɪᴅᴇᴏ ᴠᴇʀ : ᴅᴏᴡɴʟᴏᴀᴅ

ᴍᴘ𝟹 ᴠᴇʀ : ᴅᴏᴡɴʟᴏᴀᴅ


هایییی سوییتیزززز

حالتون چطوره؟! 

دلم حسابی براتون تنگ شده بود🥺💛

تمامی کاور های Cupid تو این پست قرار میگیره

فعالیت وب مجددا شروع میشه 😃

قراره کلی کاور خفن گذاشته بشه✨

⚪اما از این به بعد پست ها طبق روال خاصی گذاشته میشه :

پست جدید وقتی گذاشته میشه که لایک اخرین پست وب (جدید ترین کاور) به 15+ برسه، پس انرژی هاتون رو از من دریغ نکنید 🥺💛✨

[درخواستی]

۲۰:۳۰
یاسمن گلی :)
۲۸ خرداد ۰۲ , ۲۰:۰۶

جالب بود باهوش مصنوعی اینکارو کردن

𝚁𝚎𝚙𝚕𝚢 :

اره با هوش مصنوعیه 👌
.... Helsa
۲۸ خرداد ۰۲ , ۲۰:۱۷

خیلی قشنگ بود:) 

𝚁𝚎𝚙𝚕𝚢 :

اره💛-💛
ꜱɪʟᴇɴᴛ ᴇʏᴇꜱ
۲۸ خرداد ۰۲ , ۲۱:۴۸

سلام چطوری دلم خیلی واست تنگ شده بود*-*

وای خیلی قشنگه *-*:) 

𝚁𝚎𝚙𝚕𝚢 :

سلاممممم
قربونت من خوبم💛✨
تو چطوری؟! 
واییی قلبمممم 🥺 من بیشترررر🥺🫂
اره خیلی🥺👌
ꜱɪʟᴇɴᴛ ᴇʏᴇꜱ
۲۸ خرداد ۰۲ , ۲۳:۵۵

بمونی مرسی منم خوبم 🤍

𝚁𝚎𝚙𝚕𝚢 :

تنکس هانی😍💛
خداروشکر، همیشه خوب باشی قشنگم😍💛✨
چه خبرا؟! 
اوضاع زندگی خوبه؟! 
Ashli
۲۹ خرداد ۰۲ , ۱۳:۱۷

کاور قشنگی بود👌

𝚁𝚎𝚙𝚕𝚢 :

اره، جز کاورای خوب بود😍👌
اینسامنیا
۲۹ خرداد ۰۲ , ۱۹:۱۷

زیبایی میبینممممم

قشنگ بودااا :))))

فعالیت مبارک باشه😁

و منی که هنوز تو مراحل اولیه ثبت نام گیرم و نمیتونم لایک کنم * 

𝚁𝚎𝚙𝚕𝚢 :

یسسس
خیلی•~•
تنکس هانی✨
چرا؟ مشکل چیه؟! 

اینسامنیا
۳۰ خرداد ۰۲ , ۱۹:۰۸

فدایت :))))

والا... شماره تلفنمو خطا میده نمد چرا

با شماره دوستمم امتحان کردم باز از دستگاه من خطا میده😂

𝚁𝚎𝚙𝚕𝚢 :

💛✨
اره منم میخواستم یه اکانت دیگه بسازم ولی موقع ارسال پیامک خطا میده
من فکر میکردم فقط مشکل منه💔
Liso Hirai
۳۱ خرداد ۰۲ , ۱۴:۴۱

پسر قشنگمممم

𝚁𝚎𝚙𝚕𝚢 :

🥺🤍✨
Liso Hirai
۳۱ خرداد ۰۲ , ۱۴:۴۲

خدا اس امو لعنت کنه که به پسرام کامبک نمیده

𝚁𝚎𝚙𝚕𝚢 :

گور به گور شه... 
اینسامنیا
۳۱ خرداد ۰۲ , ۱۶:۰۰

آو ...

پس بیان مشکل داره ....

اینم جهت حمایت *

𝚁𝚎𝚙𝚕𝚢 :

اره متاسفانه 💔
مرسیی🤍
Liso Hirai
۰۲ تیر ۰۲ , ۰۸:۴۴

البته فکر کنم قراره یه کامبک داشته باشن

𝚁𝚎𝚙𝚕𝚢 :

اره ، حتی فوتو تیزر هم منتشر کردن👌
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

𝘈𝘪 𝘊𝘰𝘷𝘦𝘳 𝘞𝘰𝘳𝘭𝘥

𝘍𝘰𝘳 𝘋𝘰𝘸𝘯𝘭𝘰𝘢𝘥 𝘈𝘪 𝘊𝘰𝘷𝘦𝘳𝘴

𝙰𝚛𝚝𝚒𝚜𝚝𝚜
Designed By Erfan Powered by Bayan