↜کاور آهنگ BTBT توسط جونگکوک↝

𓆪 کاور های هوش مصنوعی آهنگ 𓆩 BTBT

برای دانلود بیاید ادامه مطالب👇(روی تایتل پست کلیک کنید) 

کاورِ جونگکوک :

ᴠɪᴅᴇᴏ ᴠᴇʀ : ᴅᴏᴡɴʟᴏᴀ

ᴍᴘ𝟹 ᴠᴇʀ : ᴅᴏᴡɴʟᴏᴀᴅ


هایییییی اوری وانننن ꈍᴗꈍ

تمام کاور های BTBT تو این پست قرار میگیره🙌

لایک های پست قبلی رو نرسو

پست جدید رو حمایت کنید💛

لایک هاشو به 20+ برسونید✨

۲۳:۱۰
.... Helsa
۱۸ ارديبهشت ۰۲ , ۲۲:۴۱

کاش...🙂🙂

𝚁𝚎𝚙𝚕𝚢 :

هعی.. 🥲💔
لورا اا
۱۸ ارديبهشت ۰۲ , ۲۲:۴۳

خیلی قشنگ بود... :) 

𝚁𝚎𝚙𝚕𝚢 :

اره🥺👌
اینسامنیا
۱۹ ارديبهشت ۰۲ , ۱۰:۴۷

چرا اینقد خوب بود ، من قلبم طاقت نداره 😂🥲

𝚁𝚎𝚙𝚕𝚢 :

واقعا بعضی کاور ها رو که گوش میدن حس میکنم قلبم نمیزنه🥲🥺💛
ꜱɪʟᴇɴᴛ ᴇʏᴇꜱ
۱۹ ارديبهشت ۰۲ , ۱۳:۱۰

خیلی قشنگ بود:) 

𝚁𝚎𝚙𝚕𝚢 :

ارههههه 🥺✨
Huka _VJ.YG
۱۹ ارديبهشت ۰۲ , ۱۴:۲۲

چطوری انجامش میدی؟

𝚁𝚎𝚙𝚕𝚢 :

تبدیل صدا کار من نیست، من از یوت دان میکنم 
ولی فکر کنم کسایی که برنامه نویسی بلدن با هوش مصنوعی این کار رو میکنن و من هنوز سر در نیاوردم که چطوری میشه این کارو کرد😅
Huka _VJ.YG
۱۹ ارديبهشت ۰۲ , ۱۵:۳۳

اوه فکر کردم برای انجام دادنش از سایتی چیزی استفاده میکنن!

𝚁𝚎𝚙𝚕𝚢 :

نمیدونم شایدم استفاده میکنن ولی من درجریان نیستم😂😅💔
Liso Hirai
۰۷ تیر ۰۲ , ۰۸:۵۴

چرااا من اینو ندیده بودممم

𝚁𝚎𝚙𝚕𝚢 :

نمیدونم چرا😂💔
jimin
۲۲ مهر ۰۲ , ۱۷:۰۶

عالیییی بود به به چه سایت عالی من همه ی ویدیو هات رو دانلود کردم مممممن عالی یییییییییییییییییی

𝚁𝚎𝚙𝚕𝚢 :

💛🔥
مرسی عزیزم، لطف داری💛
ممنون بابت کامنت قشنگت🫂✨
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

𝘈𝘪 𝘊𝘰𝘷𝘦𝘳 𝘞𝘰𝘳𝘭𝘥

𝘍𝘰𝘳 𝘋𝘰𝘸𝘯𝘭𝘰𝘢𝘥 𝘈𝘪 𝘊𝘰𝘷𝘦𝘳𝘴

𝙰𝚛𝚝𝚒𝚜𝚝𝚜
Designed By Erfan Powered by Bayan