𝗛𝗶 (فعالیت وب از گالری کیپاپ به وب کاور هوش مصنوعی تغییر کرد^-^)

های سوییتیز•-•

به ای آی کاور ورلد خوش اومدید♡

یه وب برای شنیدن اهنگ هایی که در واقعیت توسط سلب ها خونده نشده :) 

اینجا کاور های هوش مصنوعی سلب های هالیوود و کیپاپ و .... گذاشته میشه:) 

برای درخواست میتونید به این بخش: کلیک مراجعه کنید^^

لایک و فالو فراموش نشست

وب شخصیم:

☾ɢᴀʟᴀᴄᴛɪᴄ ᴍɪɴᴅ☽


اهم اهم

هیکارو صحبت میکنه:

خبببب اینجا همون وب کی گالریه که خب نوع فعالیتش عوض شده

از این بعد پست های خفن از کاور های مختلف که توسط هوش مصنوعی انجام میشه، رو براتون میزارم

◌راستی تبدیل صدا ها به کمک هوش مصنوعی ساخت من نیست و منبع یوتیوب  ، اینستاگرام و تلگرامه(Kpop Ai) 🙌

✨روند پست گذاری:✨

15+ شدن لایک جدید ترین پست

۲۲:۳۵
ƖıɬɬƖɛ ცąɖ ɠıཞƖ 💕👻
۲۸ بهمن ۰۱ , ۱۵:۳۹

فایتینگ!

𝚁𝚎𝚙𝚕𝚢 :

تنکس^-^♡
چطوری؟! 
Adrina Kim
۲۸ بهمن ۰۱ , ۱۶:۳۷

سلام فالو شدی 😊

𝚁𝚎𝚙𝚕𝚢 :

ممنونم ♥
شما هم از قبل فالو شدی✨
🍒🍪𝒫𝒶𝓇𝓀 𝓃𝒶𝓎𝑒𝑜𝓃📎❄️
۲۹ بهمن ۰۱ , ۲۰:۲۷

سلام هیکارو شی

خوبی ؟ 

یعنی کلا اون وب ادیت کنسل شد؟

𝚁𝚎𝚙𝚕𝚢 :

سلام هانی^^
قربونت من خوبم♥ تو خوبی؟! 
نه نه اون سر جاشه😂 این فقط یه گالریه که رو عکسا فقط فیلتر قراره میگیره و تقریبا جز ادیت محسوب نمیشه
توی وب قبلیم یه تعدادی عکس اپ کردم که فقط فیلتر و تکست داشت که خب به نظرم نمیشه اسمشون رو ادیت گذاشت برا همین این وب رو زدم و فعالیت اون یکی وب سرجاشه 😁
🍒🍪𝒫𝒶𝓇𝓀 𝓃𝒶𝓎𝑒𝑜𝓃📎❄️
۳۰ بهمن ۰۱ , ۲۰:۴۴

آهان آهان 

𝚁𝚎𝚙𝚕𝚢 :

بلی بلی^^
. RITA .
۰۷ اسفند ۰۱ , ۱۳:۱۱

کامان

وبت زیادی خوشگله

𝚁𝚎𝚙𝚕𝚢 :

چشمات خوشگل میبینه هانی^^
. RITA .
۰۷ اسفند ۰۱ , ۲۱:۱۶

ولی من درخواستی دارم:)

𝚁𝚎𝚙𝚕𝚢 :

به روی چشم
از کی میخوای؟! 
البته اینجا بگی بهتره: کلیک
. RITA .
۰۷ اسفند ۰۱ , ۲۱:۱۸

بوسیدن چشات

بی اشک باشه

عاااااااا:)

میشه بیشتر از یکی باشه؟:)

𝚁𝚎𝚙𝚕𝚢 :

اکلیلی شدم که ╥﹏╥♡
البته^-^
فقط ممنون میشم اینجا بگی : Click
🍒🍪𝒫𝒶𝓇𝓀 𝓃𝒶𝓎𝑒𝑜𝓃📎❄️
۱۹ ارديبهشت ۰۲ , ۱۹:۱۲

هیکارووووو عزیزممممممم دلم تنگ شده بوددددد 😭

چرا من خبر نداشتم وبو تغییر دادیییییی 😵‍💫

فایتینگگگگ🌸🦋💓

𝚁𝚎𝚙𝚕𝚢 :

نایوناااا ، فدات شم منم دلم تنگ شده بود برات🥺🫂✨✨
خیلی یهویی تغییرش دادم برا همین متوجه نشدی😂
🫂✨
🍒🍪𝒫𝒶𝓇𝓀 𝓃𝒶𝓎𝑒𝑜𝓃📎❄️
۲۱ ارديبهشت ۰۲ , ۱۳:۵۷

خدا نکنه عزیزم 🤍🤍 

آهان 😅

💓✨🌸

𝚁𝚎𝚙𝚕𝚢 :

🫂💛✨
😁💛
🍒🍪𝒫𝒶𝓇𝓀 𝓃𝒶𝓎𝑒𝑜𝓃📎❄️
۲۵ ارديبهشت ۰۲ , ۱۴:۲۸

سلام هیکارو شی ☕🤍

خسته نباشی عزیزم مرسی زحمت می‌کشی ^-^

ببخشید اینو میگم ولی کاور سونگهون زیاد صداش شبیه سونگهون نیستا

البته تو هم درست نکردی اینو ولی صداش زیاد شبیه سونگهون نیست..

بازم مرسی💛💛💛💛

𝚁𝚎𝚙𝚕𝚢 :

سلام قشنگم:) 
قربونت عزیزم، درمونده نباشی💛
اره خودمم میدونم :') 
تو بخش در خواستی در جواب کامنت درخواستت گفتم که میگردم اگه کاور بهتری پیدا کنم میزارم ولی بدیش اینحاس که بیشتر کاور ها مال بی تی اس و بلک پینک عه و از گروه های نسل چهار خیلی کاور ساخته نشده ولی همچنان میگردم که چیز بهتری پیدا کنم😁
♡♡♡♡
خواهش میشه♡
به روی چشمام 
دوباره میگردم ببینم چیز قابل تحمل تری گیر میارم یا نه☺💛
🍒🍪𝒫𝒶𝓇𝓀 𝓃𝒶𝓎𝑒𝑜𝓃📎❄️
۲۵ ارديبهشت ۰۲ , ۱۸:۴۶

💓💓💓

آهان اشکالی نداره بازم مرسی که همینو گذاشتی🫂🌿💛

قربونت عزیزم مرسی♥️

𝚁𝚎𝚙𝚕𝚢 :

خواهش میشه ♡
🫂🤍✨
•-•
۰۲ خرداد ۰۲ , ۲۰:۳۷

هاییی~

اینو یجا دیدم خیلی قشنگ بود گفتم شاید دوست داشته باشی تو وب بزاریش✨️🦋

کلیک

خسته نباشی و بداب امتحانا کلی فایتینگگگ ❤️✨️🌈

𝚁𝚎𝚙𝚕𝚢 :

هایی قشنگم♡
اره اتفاقل خودمم دیدمش 😍خیلی خوب شدهههه 👌
حتما میزارمش💛✨
مرسی هانی💛همچنین
ارمی
۱۲ خرداد ۰۲ , ۱۰:۵۸

سلام میشه کاور اهنگ هولی با صدای جونگ کوک رو بذاری ممنون

𝚁𝚎𝚙𝚕𝚢 :

سلام کیوتک✨
بخش درخواستی ها اینجاس : کلیک
تو این بخش بگو که یادم نره
ارمی
۱۲ خرداد ۰۲ , ۱۸:۳۷

فعالیتات خیلی کمن بیشتر فعال باش لطفا

𝚁𝚎𝚙𝚕𝚢 :

به خاطر امتحانات ترمه
بعد امتحانات فعالیت وب زیاد میشه
ᨳ 𝒑𝒂𝒓𝒊
۰۲ آبان ۰۲ , ۲۰:۴۵

های پیوند کنیم همو؟

 

𝚁𝚎𝚙𝚕𝚢 :

حتمااااا ✨
پیوند شدی🔥
ᨳ 𝒑𝒂𝒓𝒊
۳۰ آبان ۰۲ , ۱۶:۰۰

مرسی >>>

همچنین

𝚁𝚎𝚙𝚕𝚢 :

فدات💛✨
🫂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

𝘈𝘪 𝘊𝘰𝘷𝘦𝘳 𝘞𝘰𝘳𝘭𝘥

𝘍𝘰𝘳 𝘋𝘰𝘸𝘯𝘭𝘰𝘢𝘥 𝘈𝘪 𝘊𝘰𝘷𝘦𝘳𝘴

𝙰𝚛𝚝𝚒𝚜𝚝𝚜
Designed By Erfan Powered by Bayan