↜کاور آهنگ BITE ME توسط هیونجین↝

𓆪 کاور های هوش مصنوعی آهنگ 𓆩 Bite Me

برای دانلود بیاید ادامه مطالب👇(روی تایتل پست کلیک کنید) 

کاورِ هیونجین :

ᴠɪᴅᴇᴏ ᴠᴇʀ : ᴅᴏᴡɴʟᴏᴀ

ᴍᴘ𝟹 ᴠᴇʀ : ᴅᴏᴡɴʟᴏᴀᴅ


هاییی سوییتیز 😍💛✨

تمامی کاور های Bite Me داخل این پست قرار میگیره 🙌

بابت عدم فعالیتم تو این مدت معذرت میخوام، بعد از امتحانات ترم نیاز به یه استراحت کوتاه داشتم🙂

لایک های این پست رو به 20+ برسونید✨

کامنت فراموش نشهههه 🤍✨

۲۳:۵۹
Mah Mahi
۲۳ تیر ۰۲ , ۲۲:۰۸

میشه یه آهنگ که جدیدا با صدای بنگ چان خیلی معروف شده رو بذاری؟

mocking bird

همه جا دنبالشم

𝚁𝚎𝚙𝚕𝚢 :

اگه پیدا کردم، حتما میزارمش
الان میرم میگردم دنبالش
𝘛𝘪𝘯 ‌‌
۲۴ تیر ۰۲ , ۰۱:۳۲

الان فهمیدم صدای انهاسپن چقدر گوگولی عه=)))

𝚁𝚎𝚙𝚕𝚢 :

خیلی، اصلا خیلی 
تازه فکر کن ورژن فیلیکسشو بسازن:)))) 
ᴀʀꜱʜᴀ :)
۲۴ تیر ۰۲ , ۰۱:۳۵

وای خیلی خوب بود:)))

𝚁𝚎𝚙𝚕𝚢 :

من نیاز به ورژن اسکیز بایت می دارم🥲
🍒🍪𝒫𝒶𝓇𝓀 𝓃𝒶𝓎𝑒𝑜𝓃📎❄️
۲۴ تیر ۰۲ , ۱۴:۵۸

کام هیر اند گت سام🥲✨🤧

بایت‌می اهنگیه که تا ابد قفلیم میمونه😭

𝚁𝚎𝚙𝚕𝚢 :

نمیدونم چی چی، ان مای نِک😂
دقیقااااا
اصلا تکراری نمیشه👌
🍒🍪𝒫𝒶𝓇𝓀 𝓃𝒶𝓎𝑒𝑜𝓃📎❄️
۲۴ تیر ۰۲ , ۱۵:۵۱

موددد😭😂namgyeojwo on my neck→گوگل گفته‌..

𝚁𝚎𝚙𝚕𝚢 :

خو نمیدونم چی میگه 😂
اره اره یه همچین چیزی میگه😂👌👌
𝘛𝘪𝘯 ‌‌
۲۴ تیر ۰۲ , ۱۶:۰۱

کیس می آمد بایت می=))

𝚁𝚎𝚙𝚕𝚢 :

جاست کام کیس می اند بابت می:) 
حالا کیس هم نبود اشکال نداره 😂 همون بایت کافیه
𝘛𝘪𝘯 ‌‌
۲۴ تیر ۰۲ , ۲۲:۰۹

بابا این اهنگ هنوزم قفلیه یعنی چی

میرم وبتونشونو میخونم باز دلم کانسپت خوناشامی خواست

+++++++XDDDDDD

گاز انسانیشم راضیم بخدا -مایی که تو مدرسه کبودیم-

𝚁𝚎𝚙𝚕𝚢 :

معلومه که قفل یه، اصن مگه میشه نباشهههه، من نمیتونم دست از سر این اهنگ بردارم بونو؟! 
من هنوز نخوندمش فقط یه چند تا عکس ازش دیدم XD
اره بابا، یه گاز معمولی و ریز (اصن ریز ریز، در حد کبودی🤌😔) 
تیناااا
من هنوز ام وی کوک رو ندیدمممم 
این نامردیهههه 😭😭😭
فلفل شکنم کار نمیکنههههههه💔
چه زندگیه صگیههه 😭💔
𝘛𝘪𝘯 ‌‌
۲۴ تیر ۰۲ , ۲۲:۱۵

آی نو~ 

بشین بخون با اینکه شبیه انهایپن نیستن ولی خیلی جیگرنxD

یبار یکی از بچه های نهممون اومد گفت بیا بغلم... بغلش کردم یهو شونمو گاز گرفت عبضی=(

تو بیان ۲ نفر ام ویسو گذاشتن~

𝚁𝚎𝚙𝚕𝚢 :

هممممم
عه؟! ارزش خوندن داره؟! 
وا، مردم چه وحشی ان🤌😐 
باورت میشه حسش نیس وب ها رو چک کنم؟! 🥲

𝘛𝘪𝘯 ‌‌
۲۴ تیر ۰۲ , ۲۲:۳۲

اگر مثل من دنبال کراشاس جدیدی و از دیدن آرتای قشنگ لذت میبری اره

داستان یه دخترست که دوست بچگیس میمیره و به این دختره اتهام میزنن که تو خون اشامی و از بس خون این پسر رو خوردی که مرده! بعدا بزرگ میسه منتقل میشه به یه مدرسه که اونجا مثلا خیلی امنیتش بالاست و هیچ خون اشام و همچین چیزایی نمیتونه واردش بشه و تو اون مدرسه با پسرای گلمون اشنا میشه...حالا یسری گرگینه هم تو مدرسه رقیب هست و اینا داستان دارن~

وب ارباب زیر نویس های سمیو چک کن یه لحظه دان کن

𝚁𝚎𝚙𝚕𝚢 :

پس حتماااا باید ببینمش👌
اوووو چه باحال
تو وب ارباب زیر نویس ها گذاشتنش؟! اخه من تو وب بورا دیدمش
•-•
۲۴ تیر ۰۲ , ۲۲:۳۳

اسکیز به استی یه کاور از بایت می بدهکاره :)))

𝚁𝚎𝚙𝚕𝚢 :

من بایت می اسکیز می خواممممم ╥﹏╥
🍒🍪𝒫𝒶𝓇𝓀 𝓃𝒶𝓎𝑒𝑜𝓃📎❄️
۲۴ تیر ۰۲ , ۲۲:۴۸

عه؟! ارزش خوندن داره؟! 

عه واااا هیکارو این دیگه ازون حرفا بودا..(شوخی میکنم😅)

آره خیلی خوبه ، ولی خب ممکنه یکم فشاری بشی😂

بخونیش بیشتر متوجه داستان انهایپن میشی^^

𝚁𝚎𝚙𝚕𝚢 :

میدونم میدونم 😂 منظورم اون ارزش نبوددد 😂
من تقریبا تایم خالی برام نمونده و منظورم از اینکه ارزش خوندن داره این بود که از کار های دیگه ام بزنم و بشینم بخونمش 😂👌
از دست اون دختره؟! 😂
اوکی پس کاملا واجب شد که بخونمش🙌
اینسامنیا
۲۵ تیر ۰۲ , ۱۲:۵۷

یادتونه اسکیز با thunderous ورژن ومپایر دنس پرکتیسشونم داشتن ؟ 

هیونجین الان ومپایریه که قلب استی و بایت می XD

وبتون انهپاین و من نخوندم چرا XDجیززززز

خلاصه که قلبم 🥲🩷بایسم آهنگ قفلیمو خوند🩷🥲

 

𝚁𝚎𝚙𝚕𝚢 :

اره ارههههه اون دنیا پرکتیس کشنده رو یادمه
دقیقااااا 😍
منم هنوز نخوندم😂😂🙌
یسسس
🍒🍪𝒫𝒶𝓇𝓀 𝓃𝒶𝓎𝑒𝑜𝓃📎❄️
۲۵ تیر ۰۲ , ۲۱:۵۸

میدونم شوخی میکنم😉

بله سوها جاننننن عزیزززززز دلممممممم☺️💔

یس^^

𝚁𝚎𝚙𝚕𝚢 :

😁💛

𝘛𝘪𝘯 ‌‌
۲۸ تیر ۰۲ , ۲۰:۳۲

من شر دختره فشار نخوردم سر دوست بچگیش فشار خوردم...

𝚁𝚎𝚙𝚕𝚢 :

😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

𝘈𝘪 𝘊𝘰𝘷𝘦𝘳 𝘞𝘰𝘳𝘭𝘥

𝘍𝘰𝘳 𝘋𝘰𝘸𝘯𝘭𝘰𝘢𝘥 𝘈𝘪 𝘊𝘰𝘷𝘦𝘳𝘴

𝙰𝚛𝚝𝚒𝚜𝚝𝚜
Designed By Erfan Powered by Bayan