↜کاور آهنگ Telepatía توسط تهیونگ↝

𓆪 کاور های هوش مصنوعی آهنگ 𓆩 TELEPATÍA 

برای دانلود بیاید ادامه مطالب👇(روی تایتل پست کلیک کنید) 

کاورِ تهیونگ:

ᴠɪᴅᴇᴏ ᴠᴇʀ : ᴅᴏᴡɴʟᴏᴀ

ᴍᴘ𝟹 ᴠᴇʀ : ᴅᴏᴡɴʟᴏᴀᴅ

کاورِ جنی:

ᴠɪᴅᴇᴏ ᴠᴇʀ : ᴅᴏᴡɴʟᴏᴀ

ᴍᴘ𝟹 ᴠᴇʀ : ᴅᴏᴡɴʟᴏᴀᴅ

کاورِ هیسونگ:

ᴠɪᴅᴇᴏ ᴠᴇʀ : ᴅᴏᴡɴʟᴏᴀ

ᴍᴘ𝟹 ᴠᴇʀ : ᴅᴏᴡɴʟᴏᴀᴅ


هایی سوییتیز^-^

تمام کاور های Telepatía تو این پست قرار میگیره🙌

ممنون میشم با لایک و کامنت از ما حمایت کنید🥺💛

لایک هاشو به 20+ برسونید✨

+کاورِ تهیونگ اضافه شد

۲۰:۰۴
🍒🍪𝒫𝒶𝓇𝓀 𝓃𝒶𝓎𝑒𝑜𝓃📎❄️
۱۸ شهریور ۰۲ , ۱۰:۲۸

کراشمممم وایییییییییی قلبمممممممممممم😭

هیکارووووووووو جیغغغغغغغغغ مسملنقمثخخثبحصحکلخثملهثنتلدبپیمنثهبهثکبمبهمسنلنینب

-از دست رفتن 

-خود زنی

-زجه زدن

(هنوز حتی گوشش هم ندادم اینم..)

𝚁𝚎𝚙𝚕𝚢 :

فنا شدنننن.... 
نایوناااا
جیغغغغغغ
ببین واقعا فوق العاده اس
از اونجایی که تو تنها کسی بودی که برا این پست کامنت گذاشتی بهت حق انتخاب میدم که پست بعدی هرچی که تو میگی باشه😁
دوست داری چی بزارم؟! 
ورژن تهیونگ با جنی این اهنگ رو اماده و اذیت شده دارم، از اونا بزارم یا هرچیز دیگه ای که خودت بخوای؟! 
🍒🍪𝒫𝒶𝓇𝓀 𝓃𝒶𝓎𝑒𝑜𝓃📎❄️
۱۸ شهریور ۰۲ , ۱۰:۳۲

وایییییی هیکاروو چقدر خوب شدههههههههههههه من میرم بمیرمㅠㅠ

𝚁𝚎𝚙𝚕𝚢 :

جوننممم، ارههههه 🥺
🍒🍪𝒫𝒶𝓇𝓀 𝓃𝒶𝓎𝑒𝑜𝓃📎❄️
۱۸ شهریور ۰۲ , ۱۰:۳۳

فقط اینکه یه چیزی کاور عکس هیسونگه ولی زیرش نوشته بنگچان و اسم آهنگ کیل‌بیل عه

𝚁𝚎𝚙𝚕𝚢 :

وایییی جععرررر 🤣🤣🤣
چه سوتی فجیعیهههه🤣💔
چرا من متوجه نشده بودممم😂😭
مرسی که گفتی😂✨
🍒🍪𝒫𝒶𝓇𝓀 𝓃𝒶𝓎𝑒𝑜𝓃📎❄️
۱۹ شهریور ۰۲ , ۱۳:۱۸

میملمثکلخثخملمثب جیغغغ

واقعا؟چه خوبببب😍عومممم نمیدونم بخدااا ، از آسا عضو بیبی‌مانستر آهنگی هست؟رپ باشه😁

ورژن جنی این آهنگ هم خوبه بنظرم🥺✨

 

 

 

نه بابا عیب نداره پیش میاد خواهش میکنم😂❤️

𝚁𝚎𝚙𝚕𝚢 :

ارهههه 😁
هنوز چیزی پیدا نکردم ولی باز میگردم. چشمممم 😁💛
گذاشتمش 🥺✨


فدات بشممم 🫂💛✨
Ani Shii
۲۱ شهریور ۰۲ , ۲۰:۴۴

میدونید من توش مصنوعی عشق چی دارم؟گنگستر شهر آمل با صدای گوگوش که مامانبزرگمه😍😍😍

 

آنیسا رد داده-

𝚁𝚎𝚙𝚕𝚢 :

جداااا؟! 😂😂😂
گوگوش مامان بزرگته؟! نمیدونستم، الان دیگه میدونم 😂


ناراحت نباش تنها نیستی 😂-
𝘛𝘪𝘯 ‌‌
۲۱ شهریور ۰۲ , ۲۲:۵۵

قرار نبود صدای جنی انقدر قشنگ باشه و من خبر نداشته باشم...

𝚁𝚎𝚙𝚕𝚢 :

واقعا قرار نبود🥲✨
Ani Shii
۲۲ شهریور ۰۲ , ۱۴:۴۲

حالا بزار برات بخونم ببینی صدام چقد به مامانبزرگم رفته قربونش برم😱😱😱

 

𝚁𝚎𝚙𝚕𝚢 :

واییی دقیقا صداش تو ذهنم پلی شد🤣🤣🤣
*من امده ام وای وای من امده ام، عشق فریاااااالزهغزخغزخغزاااد کند*

Hitomiii Toozaki
۲۲ شهریور ۰۲ , ۱۸:۱۶

چرا اینقدر ترکیب این اهنگ با صدای ایدولا قشنگه؟! 

𝚁𝚎𝚙𝚕𝚢 :

واقعا جای سوال داره 🥺✨
🍒🍪𝒫𝒶𝓇𝓀 𝓃𝒶𝓎𝑒𝑜𝓃📎❄️
۲۲ شهریور ۰۲ , ۲۱:۵۱

مرسییی ❤️

بازم مرسیییی دانلودش کردم سر وقت گوشش میدم🥺💫

وای خدا نکنه عزیزمممم🤍🤍🤍

𝚁𝚎𝚙𝚕𝚢 :

فدااات 💛✨
خواهش قشنگم 🫂✨
عزیزمی 🫂💛✨
Liso Hirai
۲۳ شهریور ۰۲ , ۱۰:۵۰

ولی این هوش مصنوعی با وجود ترسناک بودنش خیلی از ارزو های ما رو براورده کرده🥲🤍

𝚁𝚎𝚙𝚕𝚢 :

دقیقا، خیلی موافقم 🤝
Ani Shii
۲۵ شهریور ۰۲ , ۰۰:۴۳

😂😂😂

𝚁𝚎𝚙𝚕𝚢 :

😂
THE BOYZ 빵❤ 큐
۱۳ مهر ۰۲ , ۲۱:۳۶

لینک اهنگ تهیونگ درست کار میکنه ؟ من هر چی میزنم نمیاد :"

𝚁𝚎𝚙𝚕𝚢 :

سلاممم
چک کردم، لینکش مشکل داشت🥲
الان درستش کردم👌
مرسی که اطلاع دادی🫂✨
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

𝘈𝘪 𝘊𝘰𝘷𝘦𝘳 𝘞𝘰𝘳𝘭𝘥

𝘍𝘰𝘳 𝘋𝘰𝘸𝘯𝘭𝘰𝘢𝘥 𝘈𝘪 𝘊𝘰𝘷𝘦𝘳𝘴

𝙰𝚛𝚝𝚒𝚜𝚝𝚜
Designed By Erfan Powered by Bayan