↜کاور اهنگ Arcade توسط تهیونگ↝

𓆪 کاور های هوش مصنوعی آهنگ 𓆩 Arcade

برای دانلود بیاید ادامه مطلب👇 (روی تایتل پست کلیک کنید) 

کاورِ تهیونگ:

ᴠɪᴅᴇᴏ ᴠᴇʀ : ᴅᴏᴡɴʟᴏᴀᴅ

ᴍᴘ𝟹 ᴠᴇʀ : ᴅᴏᴡɴʟᴏᴀᴅ


هایی گایز^-^

تمامی کاور های Arcade تو این پست قرار میگیره🙌

سو حمایت فراموش نشه :) ও

لعنتی چرا این اینقدر خوبههههه؟! پتانسیل تشنج و کف خون بالا آوردن رو دارم 🥲

صداش؟! توانایی گُم شدن تو صداش برای سالیان سال رو دارم... 🥺✨

لایک هاشو به 15+ برسونید✨

۲۳:۵۹
Mah Mahi
۱۹ ارديبهشت ۰۲ , ۲۱:۳۸

خودت درست میکنی؟

𝚁𝚎𝚙𝚕𝚢 :

نه، دان میکنم
Mah Mahi
۱۹ ارديبهشت ۰۲ , ۲۱:۳۸

منم یه چند تا بفرستم؟

𝚁𝚎𝚙𝚕𝚢 :

از این کاور ها؟! 
ꜱɪʟᴇɴᴛ ᴇʏᴇꜱ
۱۹ ارديبهشت ۰۲ , ۲۲:۲۳

وای قففلیم شد لعنتی.. ✨

𝚁𝚎𝚙𝚕𝚢 :

خیلی خوبهههه 🥺🥺🥺👌
.... Helsa
۱۹ ارديبهشت ۰۲ , ۲۲:۲۵

وایییییییییییییییییییی... 

خیلی خوبع

𝚁𝚎𝚙𝚕𝚢 :

اصلا این ترکیب فوق العاده اس... 
لورا اا
۲۰ ارديبهشت ۰۲ , ۱۷:۲۸

امغبمبغیمبیخغغسح... خیلی خوبه... تتالبی

𝚁𝚎𝚙𝚕𝚢 :

نمیتونمشششش
Mah Mahi
۲۱ ارديبهشت ۰۲ , ۱۰:۵۹

آره

 

𝚁𝚎𝚙𝚕𝚢 :

اوکی✨
مرسی💛
Mah Mahi
۲۱ ارديبهشت ۰۲ , ۱۴:۱۰

ویدیو

ویدیو

𝚁𝚎𝚙𝚕𝚢 :

مرسیییی🤍
به زحمت افتادی✨🫂
اینسامنیا
۲۱ ارديبهشت ۰۲ , ۱۵:۳۳

چرا واقعی نیس آخه🥲😂. چقدم هوش مصنوعی تمیز در آورده کاورو

𝚁𝚎𝚙𝚕𝚢 :

اشکال نداره ما به همین فیکشم راضی هستیم😂😔👌
اره، سازنده اش ادم ماهری بوده👏
مهدیه ^^
۲۸ ارديبهشت ۰۲ , ۰۹:۳۱

منو فالوو نمیکنی؟ فالووم کن بیبی🥺😭🫂💟

بیای تو وب من فقط خوش میگذره بهت 

𝚁𝚎𝚙𝚕𝚢 :

هایی مهدیه*-*
حالت چطوره؟! 
این وب مال منه😁(هیکارو ام) 
با این اکانتم فالوت کردم ولی الان با اون یکی اکانتم هم فالوت می کنم
مهدیه ^^
۲۸ ارديبهشت ۰۲ , ۱۴:۱۳

عههه واااا پشمامممم 

مرسی تو خوبی 

دمت گرم مرسییی😍🥺♥️

𝚁𝚎𝚙𝚕𝚢 :

😂
قربونت، من خوبم🤍
🫂🤍✨
Liso Hirai
۳۱ خرداد ۰۲ , ۱۴:۴۳

صداششششش

𝚁𝚎𝚙𝚕𝚢 :

محشر؟! 
Liso Hirai
۳۱ خرداد ۰۲ , ۱۴:۴۳

من مرگگگگگگ

𝚁𝚎𝚙𝚕𝚢 :

تشنجججج 
Liso Hirai
۳۱ خرداد ۰۲ , ۱۴:۴۳

من مرگگگگگگ

𝚁𝚎𝚙𝚕𝚢 :

امان از وضعیت نت💔
Liso Hirai
۰۲ تیر ۰۲ , ۰۸:۴۵

چرا کامنتم دوبار اومده🥲💔

𝚁𝚎𝚙𝚕𝚢 :

مشکل از نته💔
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

𝘈𝘪 𝘊𝘰𝘷𝘦𝘳 𝘞𝘰𝘳𝘭𝘥

𝘍𝘰𝘳 𝘋𝘰𝘸𝘯𝘭𝘰𝘢𝘥 𝘈𝘪 𝘊𝘰𝘷𝘦𝘳𝘴

𝙰𝚛𝚝𝚒𝚜𝚝𝚜
Designed By Erfan Powered by Bayan